vineri, 6 iunie 2014

Voteaza Mireasa pentru fiul meu

Site-ul Voteaza Mireasa pentru fiul meu este unul dintre cele mai importante ca relevanta. Asta pentru ca aici, iti poti vota favoritii in timpul Galei Mireasa pentru fiul meu. Si daca nu ai bani sa-i cheltui pentru a vota concurentii prin Sms o poti face votand pe site-ul voteazamireasapentrufiulmeu. De ce mai este important acest site? Pentru ca de fiecare data cand sunt anumiti concurenti Mireasa pentru fiul meu sunt nominalizati, telespectatorii pot accesa site-ul timp de 1 saptamana si pot sa-si salveze favoritii de la eliminare.

Tot pe site-ul voteaza Mireasa pentru fiul meu iti poti vota favoritii cand se organizeaza diferite concursuri. De exemplu cum a fost cu excursiile si vacantele organizate de catre producatorii Mireasa pentru fiul meu. Pe site-ul voteaza Mireasa pentru fiul meu se poate vota doar 1 singura data, adica la 24 de ore. Asta inseamna ca ai voie sa votezi in jur de 8 ori pana la Gala Mireasa pentru fiul meu. Insa se pot face destule smecherii dar asta este. Nu se poate face nimic.

Site-ul a devenit si mai important mai ales ca se apropie Marea Finala Mireasa pentru fiul meu. Si nu cred ca vor ramane mai mult de 6-7 ( fete si baieti) pentru Marea Finala. Acum mai sunt concurenti pentru eliminare.




Astazi este ultima zi in care i mai puteti salva pe Florentina, Dragos sau Cornelia. Asta este ziua in care unul dintre cei trei concurenti va parasi competitia Mireasa pentru fiul meu. Cred si sunt aproape sigura ca Dragos va obtine locul 1. S-ar putea ca Floretina sa paraseasca competitia.

Oricum, saptamana viitoare se vor face din noua nominalizari, iar peste doua saptamani, un alt concurent va fi eliminat din casa Mireasa pentru fiul meu pentru ca se apropie Marea Finala cu pasi repezi si nu pot ramane toti.

Voi ce ati votat? Dragos, Florentina sau Cornelia?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu