miercuri, 11 iunie 2014

Cristina Mpfm 2 are un nou iubit

Se pare ca suprizele se tin lant. Dupa ce pe Facebook au aparut diferite zvonuri despre despre despartirea Cristinei Soare de Cosmin Badila, se pare ca lucrurile se complica. Si nu doar despartirea lor m-a mirat, ci faptul ca, Cristina are un nou iubit. Spun asta pentru ca am intrat pe contul ei de Facebook, unde am gasit aceasta a uploadat poze in care apare alaturi de un alt baiat si pare fericita.


Relatia dintre Cosmin si Cristina intotdeauna a fost una tumultoasa, in special din cauza faptului ca doamna Emilia nu a fost niciodata de acord cu aceasta. Probabil afara lucrurile au degenerat desi parea ca se inteleg bine si totul merge perfect. Imi pare rau pentru aceasta despartire, cei doi formeau un cuplu dragut, insa fiecare trebuie sa-si aleaga calea pe care o urmeaza in viata. Poate destinul a facut ca cei doi sa nu ramana impreuna si sa-si intemeieze o familie.


Iata ce a scris Cristina pe contul personal:

"Exista oameni care ar dori sa joci dupa bunul lor plac,dar tin sa precizez ca am si eu o viata privata ca oricare alta persoana si sunt destul de matura incat sa imi pot lua singura propriile decizii.Timp de un an de zile am avut o viata publica,dar acum este viata mea privata si nu mai doresc a da explicatii despre ceea ce se intampla cu mine!Legat de cuplul C & C acesta nu mai exista,din motive stric personale,care ne privesc doar pe noi.Fiecare are acum un alt drum in viata!Eu sunt bine si fericita alaturi de o alta persoana.Va multumesc si sper sa ma intelegeti si sa imi respectati decizia"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu