sâmbătă, 21 iunie 2014

Eva Popescu doreste cadourile trimise Oanei inapoi

S-a scris pana si prin presa despre acest scandal, am vazut la TV. Insa ce m-a frapat a fost comentariile pe care le-am vazut pe Facebook referitor la acest subiect. Se pare ca Eva P. isi doreste neaparat cadourile trimise Oanei cu orice pret. Dar sa recapitulam putin, dupa care o sa atasez si un mic PRINT pentru a vedea ce a spus persoana in cauza pe Facebook.

Laur a declar ca timp de 2 luni i-a facut cadouri scumpe partenerei lui, Oana. Insa se pare ca cea care a platit toate aceste cadouri a fost o fosta sustinatoare a lor, Eva.  Acum, Eva isi doreste cadourile inapoi insa cei doi nu vor sub nici o forma sa faca acest lucru. Iata ce a declarat Oana:



"Sunt de acord cu cererea ei, dar nu ne vom preta la aşa ceva. Laur nu vrea să dăm nimic înapoi. Am apreciat hainele scumpe pe care mi le-a trimis şi ne pare rău că s-a retras. Nu sunt ipocrită, îmi pare rău pentru că era un susţinător cu greutate"

Eu sunt foarte curioasa cum va reusi Eva sa-si recupereze cadourile daca persoana in cauza nu este dispusa sa le returneze.



Sursa: Facebook.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu