joi, 5 iunie 2014

Presupusa iubita a lui Raymond in afara casei Mireasa pentru fiul meu

Dupa Gala Mireasa pentru fiul meu de ieri, spiritele s-au incins din nou intre fanii unor concurenti. In articolul de astazi voi vorbi putin despre presupusa iubita a lui Raymond din afara casei Mireasa pentru fiul meu, care e de fapt este "fosta" dar si "actuala" iubita a acestuia.

Ieri s-a discutat foarte mult despre "Moldova" despre care unii spun ca ar fi vor fi despre fosta dar si actuala iubita a lui Raymond. Se mai si vehiculeaza faptul ca Raymond si familia acestuia au o strategie. Si anume sa ajunga in marea finala dupa care Raymond sa se intoarca la fosta lui iubita, care de fapt este actuala. Si ca de fapt se foloseste de Constantina doar pentru imagine si voturi in cadrul concursului Mireasa pentru fiul meu. 






Tot pe Facebook am citit despre faptul ca Vanessa isi petrece timpul alaturi de Andreea, fiindca asa se numeste. Si pentru ca sunt la moda Check-in-urile pe Facebook, intradevar cele doua au mai iesit. Si totusi, acest lucru nu demonstreaza faptul ca Raymond mai are vreo legatura cu ea.

Unii sustinatori Constantina au fost destul de suparati dupa finala de ieri.

Voi ce parere aveti despre acest subiect?

Sursa pozelor: Facebook.com

Un comentariu: