duminică, 8 iunie 2014

Andrada Vaduva, criticata de anumiti fani Mireasa pentru fiul meu

Am intrat mai inainte pe profilul de Facebook al Andradei Vaduva, fosta concurenta Mireasa pentru fiul meu.   Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut cat de criticata este. Ca sa nu spun jignita. Andrada a fost criticata pentru acuzatiile aduse Cristinei in cadrul Galei Mireasa pentru fiul meu din 6 iulie 2013. 
Andrada a tinuta sa scrie pe profilul ei de Facebook urmatoarele : 

"Cine va credeti voi sa ma trageti la raspundere si sa vorbiti in necunostinta de cauza?Oricum nu ma intereseaza,"cainii latra ursul merge!"

Andrada a spus ca, Cristina a avut o relatie cu actualul ei iubit. Si se pare ca nu a fost deranjata de faptul ca cei doi a avut o relatie, ci pentru ca, Cristina a mintit si nu a vrut sa recunoasca. Tot Andrada a mai spus ca a fost o relatie pasagera si nu a fost nimic serios. Dar de fapt cei doi au avut o relatie mai apropiata, adica s-au cunoscut foarte bine.




Nu am nimic cu Andrada, chiar mi-a placut. Oke, am inteles ca a ofost deranjata de faptul ca, Cristina nu a vrut sa recunoasca insa nu inteleg ce relevanta are faptul ca actualul iubit al Andradei a avut o relatie cu Cristina. Sau intalniri ce au fost, timp de 2-3 saptamani.

Oricum, Andrada a fost criticata chiar si de persoane care i-au fost alaturi si au votat-o pe parcursul Mireasa pentru fiul meu 1.

Actualul iubit al Andradei Vaduva se numeste Ciprian, ACEASTA este adresa lui de Facebook:

Sursa pozelor: Facebook.com
Mama Cristinei este hotarata sa o dea in judecata pe Andrada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu