luni, 2 iunie 2014

Andrei si Cristina, un nou cuplu la Mireasa pentru fiul meu

Ieri, in cadrul Galei Mireasa pentru fiul meu s-a prezentat un mic promo. S-a zvonit ca Andrei si Cristina formeaza un cuplu, mai ales ca acesta a declarat ca o place si simte ceva pentru ea. Cristina a fost un pic mai rece, insa nu a zis nu. Cristina si Andrei inca nu au format un cuplu, sunt in tatonari. Spre deosebire de Denisa, in privinta Cristinei Andrei este mult mai hotarat. Se vede atat prin cuvinte, cat si prin fapte si gesturi.

In cadrul Galei Mireasa pentru fiul meu, Andrei a declarat ca s-a declansat ceva in momentul in care au facut aceea sceneta de Halloween. Eu cred ca Andrei a placut-o inca de la inceput, insa aceasta a avut o relatie cu Gabi. Ulterior, cu totii am asistat la acel dans in cadrul petrecerii de ziua Dianei, dans din care s-a putut deduce cate ceva. Eu cred ca atunci s-a declansat acel ceva din partea lui Andrei.


Andrei nu a despartit nici un cuplu. Cristina nu mai forma un cuplu cu Gabi inca de acum 3 saptamani. Am fost cu totii martori acelei scene. Nu au fost de acord cu comportamentul acestuia. Orice ti-ar face o femeie, nu o bruschezi, si nu spargi oglinzi. O admir pe Cristina deoarece a fost destul de matura incat sa rupa o relatie nociva. 




Andrei a declarat ca este bucuros ca au reusit sa castige si astfel sa-i ofere Cristinei aceea zi in parcul de distractii, unde au fost nedezlipiti. 


In concluzie, atat Andrei cat si Cristina simt ceva unul pentru celalalt. Este doar o problema de timp pana cand vom avea un nou cuplu. Pentru cei care-i acuza (cu referire la Gabi), imi permit aici sa-i aduc in discutie pe Edina, Dragos, Alexandra, Lorena, George si Maricel. Dragos, dupa o relatie si o despartire de Edina, a facut un cuplu cu Alexandra, cei doi chiar s-au casatorit luna trecuta.

Lorena, dupa o relatie furtunoasa cu Maricel si-a gasit fericirea alaturi de George, cei doi fiind in prezent casatoriti. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu