miercuri, 25 iunie 2014

Lorena si George, fericiti in Anglia

Trebuie sa recunosc ca am lipsit o perioada din peisajul Mireasa pentru fiul meu. Dar am revenit cu forte proaspete, am inceput sa caut informatii despre fostii concurenti Mireasa pentru fiul meu 2, sa vad ce mai fac, pe unde umbla. Si dupa ce am aflat cu tristete ca, Cristina si Cosmin s-au despartit, astazi am aflat doar vesti bune.

Lorena si George, unul dintre cele mai placute cupluri de la Mireasa pentru fiul meu 2 sunt inca impreuna. Mai mult, cei doi par foarte fericiti si impliniti, cel putin asta reiese din mesajele si pozele postate de Lorena, care tine legatura cu cei care o plac. Si dupa cum spuneam, am lipsit o perioada si de abia acum am aflat ca cei doi sunt in Anglia, Londra mai exact, la mama lui George.


Mesajul postat de Lorena pe contul ei oficial de Facebook:

Lorena George
March 6
"Buna seara dragii nostrii!! Ne pare rau deoarece o perioada de timp am lipsit dp fb, dar am fost destul de ocupati. Eu si baby am ajuns de doua zile in Londra la mami si o sa lucram aici amandoi NE vom intoarce in vara acasa. Va pupam si va imbratisam cu drag."

Iata si cateva poze. Pentru mai multe, accesati contul lor de Facebook, adica ACESTA .






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu