vineri, 13 iunie 2014

antenaplay.ro emisiuni live, inregistrate Mireasa pentru fiul meu

antenaplay.ro emisiuni live, inregistrate Mireasa pentru fiul meu. Se pare ca din momentul in care mi-am luat vacanta, multe s-au mai intamplat cu Mireasa pentru fiul meu. Daca inainte urmaream emisiunea pe webcastantena1.ro, acum aceasta este uploadata pe antenaplay.ro. Se pare ca este un fel de versiune vplay.ro. Din pacate pentru mine, nu se mai pot uploada emisiunile inregistrate pe diferite fan blog-uri, site-uri pentru ca nu are cod de distribuire. Emisiunile inregistrate Mireasa pentru fiul meu se pot urmari doar pe site si se pot distribui pe site-urile de socializare Facebook. Insa ai nevoie de cont.

Cum iti faci un cont pe antenaplay.ro? Intri la Login, apoi apesi pe Login/inregistrare cu Facebook. Apesi inregistrare. Apesi pe inregistrare (trebuie sa fii logat pe contul de Facebook). Apoi iti alegi o parola Felicitări, v-ați autentificat cu succes. Vă recomandăm să setați o parolă. Iti alegi parola si apoi cauti Emisiuni. Apare in lista Mireasa pentru fiul meu.
Antenaplay.ro se plateste. Pentru a viziona emisiunile, trebuie sa-ti faci un abonament.




Cat costa abonamentul Antenaplay.ro? Depinde cum il achizitionezi

Daca il iei prin cont bancar, abonamentul costa 10 Ron lunar. Daca faci plata prin Sms, abonamentul lunar este de 3 EURO+ TVA.
Daca faci plata prin Paypal, abonamentul este 2 Euro+TVA


Apesi pe Ma abonezi. Apoi selectezi metoda de plata: Card bancar, Sms sau Paypal. Se pare ca exista o oferta promotionala, primele 10 zile sunt gratuite.

Cel mai bun abonament este cel prin Card bancar. Paypal nu are toata lumea si oricum e acelasi pret daca tinem cont de TVA si de cursul valutar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu