miercuri, 10 septembrie 2014

Elena Mireasa pentru fiul meu 4

elena mireasa pentru fiul meu 4
Se pare ca Elena, noua concurenta Mireasa pentru fiul meu 4 deja este printre favoritele multora, dupa cate am vazut pe Facebook.
Este este din Constanta (Ortomani) si are 25 de ani. Se descrie ca fiind o femeie ambitioasa, sensibila si toleranta in acelasi timp. Ca si alte concurente, se lauda cu diferite retete, considerandu-se o buna gospodina.


Isi doreste un iubit inteligent, romantic, inalt, atletic, calm si cu o dantura perfecta(asta e o premiera cred). Isi doreste ca mama soacra sa aibe incredere in ea si sa fie toleranta. 

Elena a avut o relatie care a durat aproape 3 ani, insa s-a incheiat din cauza faptului ca a fost inselata. Spera sa-si gaseasca sufletul pereche la Mireasa pentru fiul meu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu