duminică, 14 septembrie 2014

Cristian Mireasa pentru fiul meu 4

cristian mireasa pentru fiul meu 4
Am ales sa prezint si cativa baieti. Si am dorit sa vorbesc despre Cristian, concurent Mireasa pentru fiul meu 4 deoarece este foarte apreciat de catre telespectatori din cate am vazut. Asadar, sa-l prezentam:

Cristian este din Giurgiu si are 25 de ani. Se descrie ca o persoana carismatica, energica si cu simtul umorului. Ii place fotbalul, handbalul si actoria. Si nu astea sunt singurele pasiuni, pentru ca el se relaxeaza gatind, stiind foarte multe retete.
Si doreste o partenera inteligenta si frumoasa si nu-i plac fetele arogante si lipsite de independenta financiara

A avut o relatie de aproape de 2 ani care s-a incheiat din cauza monotoniei. Vedem cauze din cele mai diverse.
Din pacate, Cristian are si o poveste trista, fiind orfan, pierzandu-si parintii prea devreme
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu