duminică, 25 mai 2014

Mireasa pentru fiul meu fan blog

Am realizat aceste blog deoarece ma uit la Mireasa pentru fiul meu inca din sezonul trei. In trecut, emisiunea se numea Nora pentru mama si era difuzata pe canalul TV Kanal D si era moderata de catre doamna Gabriela Cristea.

Din momentul in care Sinevizyon s-a mutat la Antena 1, emisiunea si-a schimbat numele in Mireasa pentru fiul meu. Acum emisiunea este moderata de catre doamna Mirela Boureanu Vaida care face o treaba buna, chiar daca moderatoarea cealalta era foarte veche.

Dupa cum bine stiti, este un reality show in care diferite persoane isi gasesc jumatatea. Scopul este sa se casatoreasca si eventual, prin intermediul voturilor, in cadrul Marii Finale Mireasa pentru fiul meu din vara sa obtina marele premiu. Daca nimeni nu se casatoreste, sau cei care s-au casatorit in direct nu au obtinut locul 1, toti banii din marele Premiul Mireasa pentru fiul meu se impart la concurentii care au ramas in show pana la finala.

Nu stiu exact cand va avea loc Marea Finala din acest an, insa ramane de vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu