sâmbătă, 15 martie 2014

Introducere pe blogul meu Mireasa pentru fiul meu

Dupa cum probabil va dati seama, sunt o fana inraita a emisiunii Mireasa pentru fiul meu. Urmaresc acest reality show din sezonul al treilea, deci am pierdut doar primele doua editii. Astfel, am urmarit Nora pentru mama 3, 4, 5 si apoi Mireasa pentru fiul meu 1,2 si acum 3. 

Pe acest blog veti gasit informatii legate de concurentii acestui reality show difuzat zilnic pe canalul Antena 1 (exceptie face ziua de duminica) sau pe sau pe antenaplay.ro. Mai sunt cateva luni pana cand aceasta editie se va termina, astfel incat vom avea ce sa dezbatem.


Cele mai noi stiri, informatii despre concurenti,evenimente neprevazut, vor fi afisate pe acest blog, astfel incat sper sa ma urmariti des, si cu placere.

O sa aveti disponibile si sondaje neoficiale in care va puteti vota concurentii favoriti si numai. Voi incerca sa va informez cu lucrurile importante care se desfasoara in cadrul emisiunilor zilnice, dar si pe antenaplay.ro deoarece am un abonament acolo.

Sper ca toate informatiile de aici sa fie utile pentru voi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu